W przypadku 3CX For Windows oraz webclient użytkownik musi mieć włączoną w opcjach „Provisioning telefonów” uruchomiony dostęp do
„
Pokazuj nagrania połączeń”. Dodatkowo w przypadku sprawdzania nagrań innych użytkowników możemy włączyć opcje w uprawnianiach „ Może widzieć nagrania grupy (Dostępne w wersjach Professional i Enterprise)”.
W przypadku dostępu do panelu 3CX użytkownik musi mieć włączoną opcje na swoim koncie „Monitor” oraz „Może pobierać nagrania” w celu pobierania nagrań. Użytkownik ten będzie mógł nie tylko pobierać nagrania, ale będzie miał dostęp do wielu innych raportów różnych użytkowników.
Użytkownik, który ma dostęp do nagrań ( z opcji monitorowania), ma dostęp do wszystkich nagrań na centrali, które są zachowane zgodnie z konfiguracją podczas przyszykowania systemu.
Więcej o konfiguracji użytkowników możemy znaleźć w tym poradniku -> PORADNIK