3CX to aplikacja telefoniczna dająca możliwość obsługi za pośrednictwem Systell Contact Center.
Kolejka połączeń ma za zadanie odbierać połączenia przychodzące od klientów i przekazywać je do konsultantów. W sytuacji gdy wszyscy agenci są zajęci, algorytm określa u którego z nich prawdopodobieństwo zakończenia rozmowy jest największe (zazwyczaj u tego, u którego obecna rozmowa trwa najdłużej, ale zależy to od kilku czynników) i do niego przypisuje kolejne połączenie, tak aby obsługa klienta rozpoczęła się w jak najkrótszym czasie.
Numery wewnętrzne 3CX są trzycyfrowe. Dotyczy to także numerów przypisanych kolejkom, pamiętaj więc aby w polu Numer kolejki podać wartość trzycyfrową.
Kolejce zostanie nadana nazwa taka sama, jak nazwa kampanii w której ją utworzono. Numery agentów przypisanych do danej kampanii dodadzą się do utworzonej kolejki automatycznie.
konieczna jest instalacja 3CX powiązana z określonym stanowiskiem pracy. Każdy konsultant logujący się na swoje konto na danym urządzeniu będzie korzystał z tego samego numeru wewnętrznego. Next automatycznie przypisze numer do zalogowanego użytkownika.
Zmiana dostępnego na danym stanowisku konta jest możliwa przez aplikację 3CX.
Dzięki opcji 3CXPhone for Windows możliwe jest korzystanie z więcej niż jednego numeru wewnętrznego przez danego użytkownika.