Zarządzanie połączeniami przychodzącymi jest niezbędne w celu zapewnienia efektywności pracy call center. W szczególności w sytuacji natężonego ruchu, gdy administratorzy muszą zająć się przenoszeniem połączeń i kolejkami, by zapewnić płynność przyjmowania zgłoszeń i zminimalizować czas oczekiwania klientów na rozmowę z agentem.
Taką możliwość daje aplikacja 3CX, która ułatwia monitorowanie statusu agentów oraz odbieranie i przekazywanie połączeń. Dzięki niej, przede wszystkim:
Switchboard 3CX może być dostosowany do wybranego sposobu zarządzania ruchem. Służy do tego wybór odpowiedniego widoku. W zależności od pełnionej przez użytkownika roli, może on wybrać spośród następujących widoków:
Widok Menadżer kolejki daje wgląd w całą aktywność kolejki na jednym ekranie. Dzięki niemu użytkownik może zobaczyć aktywności połączeń w poszczególnych kolejkach. Menadżer kolejki może w łatwy sposób odebrać, przekierować lub odrzucić połączenie. Może również przypisać połączenie do wybranego agenta za pomocą prostej funkcji przeciągnij i upuść.