Centrum pomocy / Konfiguracja menu

Konfiguracja menu

Konfiguracja menu jest możliwa po zalogowaniu się do części menadżerskiej. Można się do niej zalogować jako:

 

  • Administrator,
  • Agent,
  • Menedżer,
  • Kierownik,
  • Koordynator,
  • Pracownik BackOffice,
  • Pracownik Rozliczeń itp.

W zależności od tego, w jakiej roli logujemy się do części menedżerskiej (czy jako Agent, czy Menedżer itp.), możemy skonfigurować sobie wygląd części menedżerskiej czyli liczbę widocznych zakładek na górnym Menu. Mamy również możliwość wybrania, jakie kategorie podmenu mają się znajdować w poszczególnych zakładkach Menu.

 

Jak skonfigurować wygląd Menu?

 

  • Zaloguj się do części menedżerskiej Systell Conatact Center.
  • Wejdź w zakładkę Konfiguracja a następnie kategorię Zarzadzanie menu.
  • Z listy rozwijanej wybierz, dla jakiej roli robisz konfigurację Menu (czy dla Agenta, Menedżera, Kierownik itp.).
  • Zaznacz ptaszkiem, które zakładki górnego Menu mają być widoczne dla danej roli.
  • Zaznacz ptaszkiem, które kategorie podmenu w poszczególnych zakładkach mają być widoczne w ramach poszczególnych zakładek.
  • Możesz ustawiać kolejność poszczególnych elementów menu przesuwając poszczególne kafelki na pożądaną pozycję.

Czy artykuł był pomocny?