Widoki W Systell Contact Center służą do prezentowania danych Twoich spraw i kontaktów w różnych zestawieniach, ułatwiają organizację i obsługę przychodzących do Ciebie zgłoszeń.
Dla managerów mają też szereg funkcji umożliwiających m.in. monitorowanie zgłoszeń, które zostały zamknięte, dodawanie kontaktów czy przypisywanie spraw do agentów.
Po lewej stronie okna aplikacji znajdziesz pasek menu z przyciskami, które przeniosą Cię do widoków przedstawiających dane w tabelach skonfigurowanych według Twoich potrzeb.
Podstawowymi widokami, dostępnymi w naszym systemie są:
Lejek sprzedaży – widok powiązany z kampanią Pozyskanie lead służący do zarządzania procesem pozyskania klienta przez dział handlowy.
Podstawowe elementy widoku, które zobaczysz na większości z nich to:
Filtrowanie ułatwia wydzielenie z tabeli potrzebnych informacji. Listę przycisków filtrów na widoku, możesz modyfikować według uznania. Bywa, że z jakiegoś zestawu filtrów korzystasz regularnie, dlatego możesz zapisać go w postaci zakładki w widoku, który przeszukujesz. Masz także możliwość udostępnienia takiej zakładki reszcie zespołu.
Zakładka Wszystkie zawiera niefiltrowane dane widoku.
Za pomocą przycisku Edytuj, możesz ustawić widoczność i kolejność kolumn w tabeli danego widoku. Jak to zrobić?
Dla ułatwienia przeglądania danych, masz możliwość dostosowania wysokości wierszy w tabelach widoków – od najwyższych, z większym rozmiarem znaków – do najniższych, dzięki którym większa ilość danych jest widoczna bez przewijania.
Jak to zrobić? Nad prawym górnym rogiem tabeli znajdziesz ikony odpowiedzialne za wybór wysokości wierszy. Możesz przeklikać się przez dostepne opcje i wybrać tę, która jest dla Ciebie najbardziej odpowiednia, tak jak jest to przedstawione na poniższym filmiku:
Kolumny, po których można sortować, oznaczone są ikoną strzałek widoczną po najechaniu na tytuł.
Kliknięcie na pole tytułu kolumny powoduje sortowanie tabeli. Jego kierunek wskazany jest przez inny kolor ikony strzałek.
Oznacza sortowanie malejące (daty od najnowszej, tekst od Z do A, wartości liczbowe od najwyższej).
Oznacza sortowanie rosnące (daty od najstarszej, tekst od A do Z, wartości liczbowe od najniższej).
Przy pierwszym kliknięciu na tytuł wybranej kolumny, ustawia się sortowanie malejące względem tej kolumny. Po drugim kliknięciu kierunek sortowania odwraca się.
Pomocne
Dostosowanie tabeli, takie jak sortowanie, wysokość wierszy, czy edycja kolejności i widoczności kolumn, zapisują się automatycznie. To znaczy, na przykład, że jeśli wybierzesz wysokość wierszy danego widoku, to gdy zalogujesz się ponownie, wysokość wiersza będzie taka jak ją wcześniej ustawiłeś.
Na widokach możliwe jest również dostosowanie szerokości kolumn do Twoich potrzeb. Domyślnie szerokość kolumn ustawiona jest tak, aby wszystkie były widoczne, ale możesz zmieniać ich szerokość przeciągając suwak pomiędzy tytułami kolumn w lewo lub w prawo.
Pamiętaj, że inni użytkownicy mogą mieć własne ustawienia dla tych samych widoków.
Na części widoków dodaliśmy funkcję wielozaznaczenia. Służy ona usprawnieniu pracy na grupach wpisów – kontaktów lub spraw. Na widoku zawierającym opcję wielozaznaczenia, w każdym wierszu tabeli znajduje się pole umożliwiające jego zaznaczenie. Masz też możliwość zaznaczenia wszystkich wierszy na widoku i odznaczenia kilku z listy aby dostosować grupę do edycji do swoich potrzeb.
Pola wyboru dostępne są dla każdego kontaktu lub sprawy na liście. Pole znajdujące się w wierszu zawierającym nazwy kolumn, służy do zaznaczania wszystkich pozycji w tabeli.
oznacza wiersz niewybrany.
oznacza wiersz wybrany.
Gdy zaznaczysz wszystkie, możesz kilka z nich odznaczyć. Wtedy górna ikona wielozaznaczenia zmieni się z na
Jeśli na danej liście wykonano filtrowanie, przy tworzeniu grupy do edycji będzie to uwzględnione – zaznaczą się tylko te pozycje które są widoczne po przefiltrowaniu. Ma to szczególne znaczenie dla dalszych działań, które na wybranym zbiorze pozycji można wykonać.
Lista dostępnych akcji pojawi się, gdy będzie zaznaczony przynajmniej jeden wiersz i może różnić się, na przykład zależnie od tego czy dotyczy spraw czy kontaktów.