Centrum pomocy / Wprowadzenie dla Managera

Wprowadzenie dla Managera – monitorowanie i raporty

Tutaj przygotowujemy dla Ciebie drugą część wdrożenia zarządzania zespołem konsultantów pracujących w Systell Contact Center. Tym razem będą to wskazówki dotyczące monitorowania pracy agentów i raportowania wyników.
Skoro rozpocząłeś już pracę managera zespołu konsultantów, będziesz potrzebować narzędzi do monitorowania i raportowania wyników. Tutaj możesz krok po kroku zapoznać się z funkcjami aplikacji przygotowanymi specjalnie dla ułatwienia zarządzania.
Ważne

W takich ramkach zwracamy Twoja uwagę na kwestie mogące budzić wątpliwości (jak pojawiające się komunikaty) lub podpowiadamy rozwiązania biznesowe.

Pomocne

W takich ramkach umieściliśmy wyjaśnienia i przypomnienia, dotyczące działania aplikacji. Mamy nadzieję, że będą dla Ciebie pomocne.


1.
Jak sprawdzić co robią poszczególni konsultanci w tej chwili?


2.
Jak przygotować tablicę do wyświetlania wyników zespołu?


3.
Opcje monitorowania pracy kanału telefonicznego.


4.
Jak przygotować podstawowe raporty?

Czy artykuł był pomocny?