Centrum pomocy / 3CX Podsłuchiwanie w czasie rzeczywistym

3CX Podsłuchiwanie w czasie rzeczywistym

Funkcja Słuchaj daje menadżerowi możliwość upewnienia się, że interakcja agentów z klientami jest zgodna z tym, jak postrzegasz idealny telefon do wsparcia. To ważne, jeśli chcesz zapewnić wysoką jakość obsługi klientów i efektywność swojego zespołu. Istotną zaletą tej funkcji jest również możliwość zidentyfikowania problemów, z jakimi może spotykać się Twój zespół w codziennej pracy. Dzięki tej wiedzy możesz reagować i pomóc mu w rozwiązaniu napotykanych trudności.

Uwaga: Możesz podsłuchiwać inne połączenia tylko wtedy, jeśli są one kierowane do kolejki, której jesteś managerem.

  1. W aplikacji 3CX wybierz symbol trzech kropek z prawej strony, a następnie wybierz Menadżer kolejki.
  2. Upewnij się, czy w oknie, które się pojawi jest wybrany odpowiedni widok, tj. Menadżer kolejki. Jeśli nie, wybierz odpowiedni widok z listy.
  3. Kliknij prawym przyciskiem myszy na trwające połączenie, które chcesz odsłuchać. Pojawią się wszystkie dostępne opcje, a w tym „Słuchaj” – aby odsłuchiwać rozmowę w czasie rzeczywistym, należy wybrać tę opcję.
Czy artykuł był pomocny?