RODO (rozporządzenie o ochronie danych) to rozporządzenie dotyczące przetwarzania danych osobowych, które Parlament Europejski oraz Rada Unii Europejskiej przyjęły 24 maja 2016 roku. Od 25 maja 2018 roku w życie weszły nowe regulacje dotyczące ochrony danych osobowych.
Kluczowe funkcje Systell Contact Center związane z RODO:
W naszym systemie możemy skonfigurować dowolne typy zgód wymaganych przez przepisy prawa i związanych z Twoimi procesami biznesowymi. Zgody te będą widoczne na kracie kontaktu na karcie sprawy. Obok słuchawki/maila/SMS pojawia się nowa ikona .
Po jej kliknięciu w miejscu danych o rekordzie pojawi się zdefiniowana lista zgód. Nowy przycisk pojawia się na UI, jeżeli co najmniej jedna zgoda jest zdefiniowana w systemie. Można ustawić wymagalność zaznaczenia zgód przez konsultanta. Oznacza to, że nie będziesz mógł zapisać zgłoszenia w systemie, dopóki nie zaznaczysz wymaganych zgód RODO.
Prawo do bycia zapomnianym (prawo do usunięcia danych) – są to przepisy wynikające z Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) (art. 17 ust. 1). Pozwalają one na to, aby każda osoba fizyczna mogła zażądać od administratora natychmiastowego usunięcia swoich danych osobowych, w sytuacji gdy np.:
Systell Contact Center daje Ci możliwość w łatwy i szybki sposób wywiązać się z ww. przepisów prawa.
Systell Contact Center daje Ci możliwość gromadzenia w bazie danych informacji dotyczących:
Na podstawie ww. informacji istnieje możliwość skonfigurowania raportu użytkownika dotyczącego danych osobowych i ich przetwarzania. Informacje, jakie będą zawarte w tym raporcie zależą od potrzeb danego klienta.