Centrum pomocy / NextPBX Konfiguracja – Raporty

NextPBX Konfiguracja – Raporty

Ogólne informacje

Umożliwia tworzenie zadań raportowych dla połączeń, kolejek czy dziennika IVR. Raporty mogą być tworzone jako cykliczne zadanie poprzez harmonogram lub możemy wywołać dany raport ręcznie.

Konfiguracja

  1. Informacja
    1. Nazwa raportu
    2. Czy raport jest aktywny
    3. Liczba dni, które system będzie przechowywał dany raport
    4. Ramy czasowe raportu –  dostępne opcję: ostatnia godzina, ta godzina, ten miesiąc, zeszły tydzień, ostatnie 7 dni, wczorajszy dzień lub dziś
    5. Typ/rodzaj
      1. Rejestr szczegółowy połączeń
        1. Ustawiamy jakie opcje mają być w raporcie np.
          start, numer dzwoniący, nazwa, numer odbierający, czas, koszt , i inne
        2. Grupuj wg. przez rozszerzenie, kraj sieci, pin
        3. Połączenia wychodzące/przychodzące lub oba razem
        4. rozszerzenia – użytkownika lub puste dla wszystkich
        5. Raporty dla rozmów z kosztem rozmowy >0 lub każdej rozmowy.
      2.  Podsumowanie połączeń wychodzących
        1. Przychodzące/wychodzące lub razem
        2. rozszerzenia – użytkownika lub puste dla wszystkich
        3. Format łączna ilość połączeń, połączenia z kosztami, połączenia w dni powszechne, połączenia przez godzinę
      3. Podsumowanie połączeń przychodzących
        1. Wybieramy DID’sa lub dla wszystkich
          1. podział na CallerID np^39* czyli Włochy
      4. Statystyki kolejek – z opcjami SLA timeoutu, transferami, średnią połączeń
        1. dane godzinowe
      5. IVR
        1. dla konkretnego/konkretnych IVR lub puste dla wszystkich
        2. Do wyboru daty, ID dzwoniącego, numer wywołany, akcje, opcje lub bezpośrednio wybrany znak
  2. strona
    1. Określamy rozmiar strony wraz z formatem daty lub rozmiarem czcionki
  3. Harmonogram – należy ustawić wszystkie dostępne pola.
  4.  Szablon e-maila – i docelowy adres mailowy

Statusy i podgląd raportów.

Raporty możemy podejrzeć na 3 sposoby:

  1. W zakładce raporty -> akcje -> przycisk „”  -> wybieramy zakres dat i zatwierdzamy. Na tej samej stronie jednorazowo utworzy nam się przycisk „ „, dzięki którym możemy pobrać raport.
  2. Zakładka status -> raporty – pojawią nam się wszystkie raporty, które dotychczasowo wygenerowaliśmy ->  kolumna „dane” -> klikamy na przycisk do pobrania raportu
    1. W zakładce status -> raporty możemy po filtrować wg. interesujących nas kolumn ” data startu, zakończenia, wykonania lub typu, nazwy i wielkości

 

Czy artykuł był pomocny?