Centrum pomocy / Nieodebrane połączenia

Nieodebrane połączenia

Na karcie telefonu, klikając ikonę Zegara, możesz wylistować ostatnie połączenia z podziałem na:

  • Wszystkie połączenia,
  • Połączenia nieodebrane.

 

Dla połączenia nieodebranego można wykonać 3 akcje:

1. Dodanie nowej sprawy

  • Kliknij ikonę Zegara na karcie telefonu.
  • Przy wybranym połączeniu najdź na kolumnę określająca, kiedy miało miejsce połączenie.
  • Po najechaniu na ww. kolumnę wyświetli Ci się przycisk + Dodaj sprawę.
  • Po kliknięciu ww. przycisku otworzy się karta nowej sprawy.

2. Dodanie połączenia do istniejącej sprawy

  • Kliknij ikonę Zegara na karcie telefonu.
  • Przy wybranym połączeniu najdź na kolumnę określająca, kiedy miało miejsce połączenie.
  • Po najechaniu na ww. kolumnę wyświetli się przycisk Otwórz sprawę.
  • Po kliknięciu ww. przycisku otworzy się karta istniejącej sprawy.

3. Ustawienie statusu i dodanie notatki do połączenia

  • Kliknij ikonę Zegara na karcie telefonu.
  • Przy wybranym połączeniu najdź na kolumnę określająca, kiedy miało miejsce połączenie.
  • Po najechaniu na ww. kolumnę wyświetli się przycisk + Ustaw status.
  • Po kliknięciu ww. przycisku pokaże się pole z lista rozwijaną, z której będzie można wybrać jeden z dostępnych statusów. Poniżej tej listy znajduje się pole, w które możesz wpisać swoja notatkę do połączenia.

Czy artykuł był pomocny?