Na karcie telefonu, klikając ikonę Zegara, możesz wylistować ostatnie połączenia z podziałem na:
Wszystkie połączenia,
Połączenia nieodebrane.
Dla połączenia nieodebranego można wykonać 3 akcje:
1. Dodanie nowej sprawy
Kliknij ikonę Zegara na karcie telefonu.
Przy wybranym połączeniu najdź na kolumnę określająca, kiedy miało miejsce połączenie.
Po najechaniu na ww. kolumnę wyświetli Ci się przycisk + Dodaj sprawę.
Po kliknięciu ww. przycisku otworzy się karta nowej sprawy.
2. Dodanie połączenia do istniejącej sprawy
Kliknij ikonę Zegara na karcie telefonu.
Przy wybranym połączeniu najdź na kolumnę określająca, kiedy miało miejsce połączenie.
Po najechaniu na ww. kolumnę wyświetli się przycisk Otwórz sprawę.
Po kliknięciu ww. przycisku otworzy się karta istniejącej sprawy.
3. Ustawienie statusu i dodanie notatki do połączenia
Kliknij ikonę Zegara na karcie telefonu.
Przy wybranym połączeniu najdź na kolumnę określająca, kiedy miało miejsce połączenie.
Po najechaniu na ww. kolumnę wyświetli się przycisk + Ustaw status.
Po kliknięciu ww. przycisku pokaże się pole z lista rozwijaną, z której będzie można wybrać jeden z dostępnych statusów. Poniżej tej listy znajduje się pole, w które możesz wpisać swoja notatkę do połączenia.