Widok
Moje zgłoszenia pozwala na szybki podgląd zgłoszeń, które trafiły do Twojego Systell Contact Center i
są przypisane do danego Konsultanta (dany Konsultant procesuje/zajmuje się problem opisanym w ramach konkretnego zgłoszenia). Każdy Konsultant po zalogowaniu się do systemu ma swój widok Moje zgłoszenia, gdzie trafiają przypisane do niego sprawy. Widok ten pozwala Konsultantowi na lepszą organizację swojej pracy, gdyż widać jakie zgłoszenia należy obsłużyć, jaki maja status, co dzieje się z danym zgłoszeniem, np. czy klient odpisał w mailu na nasze pytania itp. Widok ten również minimalizuje ryzyko, że przy dużej ilości zgłoszeń jakaś sprawa umknie lub zostanie pominięta.
To Ty jako nasz klient decydujesz, według jakich kryteriów chcesz, aby zgłoszenia były sortowane, np. według:
- Daty utworzenia (np. od góry najnowsze lub najstarsze zgłoszenia),
- Statusu zgłoszenia (np. od góry listują się zgłoszenia w statusie „Otwarty” lub „w Trakcie realizacji” itp.),
- Źródła pochodzenia zgłoszenia (np. najpierw listują się zgłoszenia pochodzące z maila, potem z połączeń telefonicznych itp.).
Ponadto, masz do dyspozycji przyciski funkcyjne, które poprzez jedno kliknięcie zawęża Ci listę wyświetlanych zgłoszeń, np.:
- Wyświetlą Ci się tylko nowe zgłoszenia (przycisk funkcyjny NOWE),
- Wyświetla Ci się tylko otwarte zgłoszenia (przycisk funkcyjny OTWARTE),
- Wyświetla Ci się tylko zamknięte zgłoszenia (przycisk funkcyjny ZAMKNIĘTE).
Rodzaj filtrowania i zawężania rodzaju listujących się zgłoszeń, a tym samym rodzaj przycisków funkcyjnych, jest w pełni konfigurowalny i dostosowany do Twoich oczekiwań i potrzeb biznesowych.