Korzyści biznesowe
Jeśli jesteś w firmie odpowiedzialny za zgodność rozmów konsultantów z listą wymogów, możesz przefiltrować widok połączeń, tak, aby ograniczyć dane do połączeń nawiązanych oraz dodatkowo, na przykład, wybrać tylko rozmowy danego agenta. Następnie po odsłuchaniu nagrań uzupełnić oceny. Co więcej, jeśli jest to sposób wyszukiwania, z którego będziesz korzystać regularnie, możesz go zapisać w formie zakładki.
Widok aktywności typu połączenia to jedna z zakładek w widoku Aktywności, który znajdziesz na bocznym pasku menu, pod ikoną:
Pomocne
Filtry oraz edycja układu tabeli, na przykład szerokość i wybór widocznych kolumn, są wspólne dla wszystkich zakładek widoku (wszystkie, przychodzące i wychodzące).
Ważne
Jeśli jesteś managerem, znajdziesz tu wszystkie połączenia Twojego zespołu. Jeśli jesteś konsultantem, masz dostęp tylko do rozmów w kampaniach, do których Cię przypisano.
Ważne
Pamiętaj, żeby po wprowadzeniu zmian w widoku (w tym przypadku oceny rozmowy), zapisać je przy pomocy przycisku w górnej, prawej części widoku.
Inaczej, po przejściu na inny widok lub odświeżeniu strony, stracisz wpisane informacje.