Przypomnienia to mechanizm, który ma za zadanie informować o zaplanowanych rozmowach. Gdy klient nie może rozmawiać, potrzebuje czasu na zastanowienie lub trzeba skontaktować się z nim po przygotowaniu oferty indywidualnej, konsultant ustawia oddzwonienie w sprawie – np. na za 30 minut. System powiadomi o zaplanowanym oddzwonieniu w okienku u dołu ekranu, jednak przy dużej liczbie takich informacji oraz dla odleglejszych terminów oddzwonień, widok przypomnienia prezentuje zestawienie umożliwiające lepsze planowanie i monitoring terminowości pracy.
Pomocne
Do czego możesz potrzebować Przypomnień?
Jako agent, możesz wykorzystać ten widok przy planowaniu swojego czasu pracy, segregując przypomnienia na podstawie terminu kontaktu – od tych, które powinny zostać obsłużone jak najszybciej, do tych, na których wykonanie masz najwięcej czasu.
Korzystając z różnych opcji konfiguracji Przypomnień, możesz użyć ich też przy innych zadaniach. Wyobraź sobie, że zajmujesz się jedną konkretną kampanią – np. Pozyskiwanie leadów i masz sprawdzić, czy wszyscy klienci zostali obsłużeni w zaplanowanym terminie, a jeżeli nie – przeprowadzić odpowiednie rozmowy. W tym celu wejdź na Przypomnienia i za pomocą ikony lejka znajdującej się na widoku, przefiltruj dane po konkretnej kampanii. Jeśli wyników jest dużo, możesz dodatkowo posortować je według Terminu kontaktu, od najpilniejszych i po zaplanowanym terminie, do tych najmniej pilnych i zaplanowanych na przyszłość. Za pomocą linku Nr sprawy przejdź do widoku danego zgłoszenia, aby wykonać połączenie.
Zobacz jak to zrobić na gifie poniżej: