Centrum pomocy / Przykłady wykorzystania systemu

Jak wykorzystać Systell Contact Center w Twojej organizacji?

Komunikowanie się między ludźmi nigdy nie było prostsze, niż teraz. Telefony, maile, komunikatory, media społecznościowe… Wszystkie te narzędzia są dostępne od ręki. Dla biznesu to idealne środowisko do działania, nawet wówczas, gdy okoliczności nie sprzyjają rozwojowi.

Każdy może wysłać wiadomość do firmy, wybierając do tego celu najwygodniejszy dla siebie kanał. I każdy korzysta z tej możliwości. Bo przecież komunikowanie się między ludźmi nigdy nie było prostsze…

Nigdy też nie było trudniej odebrać wszystkie przesłane wiadomości i odpowiedzieć na każdą z nich w zadowalający obie strony sposób, we właściwym czasie. Mnogość kanałów komunikacji, która ma pomagać w budowaniu relacji z klientami często staje się pułapką prowadzącą do chaosu i irytacji.

Systell Contact Center jest rozwiązaniem tego problemu. Jest odpowiedzią na potrzebę ciągłego ulepszania doświadczeń nabywców oraz zwiększania ich lojalności. Integruje wiele kanałów komunikacji w jednym narzędziu. Automatycznie układa procesy przepływu informacji. Pozwala na bieżąco monitorować pracę sprzedawców oraz konsultantów. Wpływa na stałe podnoszenie poziomu obsługi klientów, a w konsekwencji także na wysokość przychodów firmy. Jednym zdaniem, to idealne wsparcie w obsłudze klienta i generowaniu nowych leadów.

Mamy blisko 20 lat doświadczenia w budowaniu sprawnych i skutecznych systemów komunikacji. Uważamy, że wysoka elastyczność w dostosowywaniu tego rodzaju rozwiązań technologicznych do potrzeb zamawiającego gwarantuje maksymalne wykorzystanie potencjału jego firmy. A gdy firma wejdzie w kolejną fazę rozwoju, system Systell Contact Center dzięki swej gotowości do rozbudowy wzmocni i przyspieszy ten proces zamiast go hamować brakiem szerszej funkcjonalności.

Jeśli chodzi o niestandardowe rozwiązania, jesteśmy ekspertami. A jakie są najpopularniejsze systemy wykorzystywane w ramach Systell Contact Center?

System ticketowy

Jednym z najbardziej popularnych systemów obsługi klienta jest system ticketowy. Pozwala on na zbieranie zgłoszeń klientów z dowolnego kanału kontaktu, w tym z: infolinii, czatu, wiadomości SMS, formularzy kontaktowych, aplikacji Messenger, czy live chatu. Każda interakcja z klientem powoduje automatyczne założenie sprawy (inaczej nazywanej ticketem).

System ticketowy dostarczany przez Systell jest najbardziej rozbudowanym, a jednocześnie niezwykle intuicyjnym systemem tego typu na rynku.

Dzięki systemowi ticketowemu:

  • już nigdy nie pominiesz żadnego zgłoszenia,
  • wpasujesz się w obecnie najbardziej skuteczny trend  strategii sprzedaży, stosując omnichannel,
  • skorzystasz z całej dostępnej wiedzy na temat historii obsługi Twojego klienta i to wszystko w jednym oknie widokowym,
  • stworzysz własne ścieżki ticketowe, prowadząc sprawy przez poszczególne działy, czy stanowiska, aż do zamknięcia,
  • skrócisz czas pracy od rozpoczęcia do zamknięcia sprawy,
  • poprawisz efektywność swojego zespołu,
  • podniesiesz jakość doświadczeń klienta, m.in. poprzez automatyczne wysyłki zmiany statusu prowadzonej sprawy.

System do telemarketingu 

System do telemarketingu wspiera aktywną sprzedaż w Twojej firmie. Niezwykle korzystną funkcją tego rozwiązania jest dialer automatycznie dzwoniący do kontaktów, który wstępnie eliminuje nieefektywne połączenia (nieosiągalne, zajęte, nieistniejące numery telefonów). Selekcję kontaktów można też przeprowadzić, wykorzystując wiadomości sms lub boty pytające, czy klient jest zainteresowany rozmową z agentem firmy.

Narzędziem poprawiającym efektywność zespołu telemarketingu jest stos spraw, dzięki któremu agenci mają ograniczoną możliwość samodzielnego doboru kontaktów i spraw, a obsługują połączenia automatycznie przypisane im ze stosu.

Innym sposobem na zwiększenie efektywności pracowników obsługi klienta jest zbieranie informacji zwrotnych o poziomie satysfakcji klienta, dostarczanie danych na temat skuteczności sprzedaży w poszczególnych okresach, czy szkolenia agentów w oparciu o nagrania rozmów z infolinii (nagrania w naszym systemie są zgodne z UODO).

Dzięki systemowi do telemarketingu:

  • skrócisz czas rozmów sprzedażowych prowadzonych przez agentów,
  • zwiększysz efektywność pracy zespołu przez eliminację  niechcianych połączeń,
  • wpłyniesz na lepsze wyniki agentów dostarczając im automatycznie dobrane kontakty ze stosu spraw,
  • skorzystasz z pomocnych informacji na temat stopnia zadowolenia klientów, czy wyników sprzedaży agentów.

Infolinia

Systell opracował oprogramowanie, dzięki któremu infolinia staje się niezwykle skutecznym narzędziem obsługi klientów. Opiera się ono na rejestracji i pełnym monitorowaniu każdego połączenia. Zawiera takie funkcjonalności jak automatyczne przekierowywanie nowych klientów do działu pierwszego kontaktu, a klientów powracających, do przypisanych opiekunów, mających dostęp do pełnej historii kontaktu.

Infolinia jako moduł Systell Contact Center umożliwia szybkie rozwiązywanie spraw przy uwzględnieniu ich priorytetyzacji. Pozwala to przeprocesować sprawę zgodnie ze standardami jakości i czasu określonymi dla danej grupy klientów.

Dzięki infolinii:

  • nie stracisz żadnego zgłoszenia,
  • dzięki numerom wewnętrznym systemu oraz automatycznemu kierowaniu połączeń unikniesz sytuacji, gdy infolinia jest zajęta przez połączenia niezwiązane z obsługą klienta,
  • zapewnisz swoim klientom idealną obsługę nie tylko w procesie sprzedaży, ale też po zawarciu transakcji.

Obsługa klienta

Systell Contact Center do obsługi klienta online wspiera przedsiębiorców z różnych branż, m.in. HORECA, automotive, medycznej, transportowej i wielu innych. Pozwala zebrać w jednym narzędziu komunikację z klientem prowadzoną w kilku kanałach, np. przez telefon, przez wiadomości SMS, czy za pośrednictwem czata oraz komunikatorów.

Dzięki systemowi obsługi klienta:

  • skrócisz czas obsługi klienta, stosując automatyzację odpowiedzi na powtarzające się pytania,
  • zwiększysz skuteczność dotarcia do klientów z informacjami dzięki systemowi powiadomień via SMS,
  • zautomatyzujesz proces rozbudowy bazy klientów, dzięki czemu agenci nie będą musieli tracić czasu na ręczne wprowadzanie danych.

Program do ankiet

Systell Contact Center, dzięki programowi do ankiet, pozwala kontrolować nastawienie klienta do firmy, sposobu obsługi, jakości produktów, czy innych kwestii istotnych z punktu widzenia działalności przedsiębiorstwa.

Program ten można wykorzystać do sondowania opinii na temat wdrażanego produktu. Z jego pomocą dużo łatwiej przebiega dostosowanie już istniejących produktów do potrzeb klientów. Wreszcie przy wsparciu ankiet można podjąć decyzję o wycofaniu produktu z rynku.

Dzięki programowi do ankiet:

  • dowiesz się więcej o swoich klientach,
  • wzmocnisz lojalność klienta,
  • poprawisz jakość produktów, usługi i obsługi klienta,
  • uchronisz firmę przed zaangażowaniem sił i środków w nietrafione z punktu widzenia zainteresowań klientów przedsięwzięcia.

Program do pracy zdalnej

Program do pracy zdalnej to idealne rozwiązanie dla firm, które zdecydowały się lub zostały zmuszone do pracy w systemie rozproszonym. Z systemem Systell Contact Center już w 2 dni przeniesiesz stanowiska pracy swojego zespołu z siedziby firmy w dowolne miejsce na ziemi. 

Mimo zmiany środowiska pracy menadżer zachowuje przez cały czas pełną kontrolę nad pracą agentów. Może na bieżąco monitorować ich status, odsłuchiwać nagrane połączenia, czy kontrolować liczbę połączeń przychodzących i wychodzących.

Dzięki programowi do pracy zdalnej:

  • możesz realizować połączenia do pracownika bez konieczności proszenia klienta o kontaktowanie się pod inny numer telefonu,
  • zyskujesz pewność, że wszelkie dane firmy są bezpieczne dzięki szyfrowaniu end – to – end,
  • organizować telekonferencje, skracając w ten sposób dystans dzielący zespół,
  • masz pełną kontrolę nad pracą swojego zespołu i jego wynikami.

System help desk

Help desk jako moduł Systell Contact Center jest odpowiedzią na problem braku skuteczności serwisu help desk w firmie. Jak poprawić parametry obsługi klienta? Dzięki wykorzystaniu takich funkcjonalności programu jak:

  • wielokanałowa obsługa klienta,
  • wszystkie tickety (sprawy) w jednym widoku,
  • automatyczne przydzielanie spraw ze stosu,
  • możliwość określenia czasu rozwiązania sprawy.

Dzięki systemowi help desk:

  • nie stracisz żadnego zgłoszenia,
  • skrócisz czas rozmów sprzedażowych prowadzonych przez agentów,
  • ograniczysz możliwość “ręcznej” selekcji ticketów do obsługi,
  • skorzystasz z dostępnej w jednym widoku wiedzy na temat historii obsługi Twojego klienta, czy wszystkich ticketów,
  • skontrolujesz w czasie rzeczywistym przepływ połączeń i wygenerujesz okresowe raporty.
Wciąż zbyt mało funkcjonalności, by sprostać Twoim wymaganiom? Skontaktuj się z nami i przedstaw nam potrzeby firmy. Skonfigurujemy nasz system zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Czy artykuł był pomocny?