Dashboard
Główny widok, który widzisz zaraz po zalogowaniu się do Contact Center. To miejsce, w którym znajdziesz podsumowanie aktywności, które wykonujesz w czasie swojej pracy. Znajdują się tutaj ostatnie aktywności – krótkie przedstawienie zmian dokonanych w sprawach, wykonanych połączeń, wysłanych wiadomości email czy SMS, raport czasu pracy, dane na temat ilości obsłużonych rozmów, czatów oraz wiadomości SMS i email, Twoje dane i awatar. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule Dashboard.
Po dodaniu wielu zgłoszeń, czasami występuje potrzeba wyszukania konkretnego z nich. Właśnie w tym celu powstał widok Znajdź. To tutaj możesz wyszukiwać sprawy za pomocą wybranych filtrów, na przykład po numerze telefonu, czy kampanii, do której należą zgłoszenia. Wybrane zestawy filtrów możesz też zapisać jako ulubione, co zdecydowanie ułatwi wyszukiwanie w czasie pracy na Systell Contact Center. Więcej informacji o widoku Znajdź możesz przeczytać w artykule
Wyszukiwanie kontaktów i spraw.
Na tym widoku znajdują się wszystkie potrzebne informacje dotyczące zgłoszenia. W nagłówku sprawy znajdziesz informacje o sprawie, którą się zajmujesz takie jak data utworzenia zgłoszenia, kampania, do której jest ono przypisane, czy właściciel, czyli osoba, która zajmuje się daną sprawą. Tutaj wyświetla się również formularz, który jest tworzony indywidualnie dla każdej kampanii oraz widok aktywności – tam widzisz zmiany, których dokonałeś w sprawie. Więcej informacji o karcie zgłoszenia znajdziesz w artykule
Sprawa.
To widok, w którym znajdziesz wszystkie dane dotyczące klienta, z którym się kontaktujesz. Tutaj możesz zapisać najważniejsze dane, takie jak np. nazwa firmy, dane osobowe, adres czy telefon. Dzięki temu masz łatwy dostęp do bazy kontaktów. Na tym widoku znajduje się również karta aktywności, gdzie zapisywane są akcje, które zostały wykonane dla kontaktu – takie jak maile wysłane do danego klienta, czy wykonane połączenia. Żeby przeczytać więcej o karcie kontaktu przejdź do artykułu
Kontakt – definicja i użycie.